Infoart - Novosti

ZavršetakIPAprojektauPoreznojupraviInformacijskisustavzaupravljanjeljudskimpotencijalima

za webIMG_3077

 

U ponedjeljak, 6. veljače 2017., u prostorijama Ministarstva financija, svečano je obilježen završetak projekta uspostave Informacijskog sustava za upravljanje ljudskim potencijalima u Ministarsvu financija – Poreznoj upravi kojeg je provodio Infoart d.o.o. Projekt je financiran u sklopu IPA 2012 programa Europske unije za Hrvatsku.

 

U uvodnom dijelu svečanosti, uzvanicima su se obratili g. Zdravko Zrinušić, pomoćnik ministra, ravnatelj Porezne uprave RH, g. Borivoj Sirovica, član uprave tvrtke Infoart d.o.o te gđa. Mirella Rašić, voditeljica Odjela za političko izvještavanje i analize u Predstavništvu Europske komisije. O rezultatima i značaju projekta za Poreznu upravu govorili su g. Mario Hegedüs, izvršni direktor Infoart d.o.o. te gđa. Marija Lončar, voditeljica projekta sa strane Porezne uprave.

 

Cilj ovog projekta vrijednog 117.105,26 EUR bio je jačanje kapaciteta Porezne uprave promjenom administrativne u stratešku funkciju upravljanja ljudskim potencijalima, u svrhu ostvarenja općih ciljeva Porezne uprave, osiguranja učinkovitijeg profesionalnog razvoja službenika Porezne uprave i prilagodbe EU standardima rada. Projekt je trajao 12 mjeseci, od veljače 2016. do veljače 2017. godine. Ciljne skupine obuhvaćene ovim projektom su službenici Službe za razvoj i stručno usavršavanje ljudskih potencijala i službenici Službe za planiranje i upravljanje ljudskim potencijalima.

 

Svrha ovog projekta je uspostava informacijskog sustava za upravljanje ljudskim potencijalima (engl. Human Resources Management Information System – “HRMIS”) u Poreznoj upravi s ciljem ostvarivanja bržih poslovnih procesa planiranja, upravljanja i profesionalnog razvoja ljudskih potencijala te bolje povezanosti s drugim institucijama.
Implementirani HRMIS informacijski sustav za upravljanje ljudskim potencijalima sastoji se od 3 glavne komponente:

  • HRMIS Središnjeg sustava namijenjenog za službenike Službe za planiranje i upravljanje ljudskim potencijalime i Službe za razvoj i stručno usavršavanje ljudskih potencijala
  • HRMIS Portala namijenjenog za sve službenike i namještenike Porezne uprave (više od 4.000 službenika i namještenika).
  • Integracijskih sučelja prema internim i eksternim registrima (FMIS, NATES, E-Learning, HZMO/HZZO, RegZap)

 

Rezultati ovog projekta su:

  1. Provedena analiza potreba u sustavu za upravljanje ljudskim potencijalima Porezne uprave uprave te izrađeno izvješće.
  2. Razvijen, testiran i implementiran informacijski sustav za upravljanje ljudskim potencijalima.
  3. Provedena obuka službenika Porezne uprave za korištenje i održavanje informacijskog sustava za upravljanje ljudskim potencijalima.

 

Kroz provedene aktivnosti analize postojećih poslovnih procesa i potreba funkcionalnosti novog sustava detektirana su područja s najvećim potencijalom za poboljšanjima. Projektom su ostvarena značajna unaprijeđenja postojećih poslovnih procesa vezanih za planiranje i upravljanje te razvoj ljudskih potencijala vidljiva kroz sljedeće elemente:

  • centralizirana evidencija svih podataka o službenicima i namještenicima na jednom mjestu
  • jedinstvena evidencija prisustva osoba distribuirana po svim područnim uredima putem HRMIS Portala
  • uvedeno jedinstveno planiranje i evidentiranje godišnjih odmora, slobodnih dana i dugotrajnih odsustava
  • jedinstveni proces i evidencija planiranja potreba i realizacije aktivnosti razvoja i stručnog usavršavanja ljudskih potencijala
  • sustav izvještavanja i mogućnosti superanalitičkih pregleda podataka i sintetiziranja informacija doprinosi značajnom iskoraku u poslovnom odlučivanju vezanom za upravljanje ljudskim potencijalima

 

Sadržaj ovog priopćenja je isključiva odgovornost Infoart d.o.o. i ne predstavlja nužno stav Europske unije.

Vratite se na sve postove

Imamo rješenje za vas!

Trebate savjet? Želite suradnju s visokokvalificiranim i kompetentnim stručnjacima? Tražite vrhunska rješenja dokazana u praksi?

Kontaktirajte nas