Pozivamo sve zainteresirane da nam se pridruže na predstavljanju aplikacije „Jednostavna nabava“ koje će se održati 06. lipnja (webinar) i 11. srpnja (hotel Dubrovnik, Zagreb).
Mjesto održavanja: | Webinar | Hotel Dubrovnik, Ljudevita Gaja 1, Zagreb |
Datum i vrijeme: | 06. lipnja, od 10:00 – 11:30h | 11. srpnja, od 10:00 – 12:00h |
Cijena: | Ne plaća se naknada za sudjelovanje. | Ne plaća se naknada za sudjelovanje. Za sve polaznike osiguran je ručak. |
Kako se prijaviti: | Za prijavu pošaljite e-mail s Vašim podacima (ime i prezime, e-mail, naziv institucije) na jednostavna@temporis.hr |
Na predstavljanju ćemo razgovarati o svim funkcionalnostima i mogućnostima aplikacije „Jednostavna nabava“.
Aplikacija „Jednostavna nabava“ je cloud aplikacija namijenjena za potpuno upravljanje jednostavnom nabavom. Aplikacija unapređuje efikasnost procesa jednostavne javne nabave, smanjuje administrativne radnje i pruža napredne mogućnosti upravljanja nabavom te predstavlja optimalan put za digitalizaciju procesa jednostavne nabave.
Aplikacija omogućava jednostavno planiranje nabave, pripremu i provođenje postupaka, pregled ponuda i odabir, izvršenje ugovora, kreiranje svih potrebnih dokumenata, narudžbenica, ugovora i okvirnih sporazuma, registra ugovora, te napredno izvještavanje.
Obrasci nabave koji se automatski generiraju kroz aplikaciju:
• Zahtjev za pokretanje nabave,
• Odluka o pokretanju postupka nabave,
• Poziv na dostavu ponuda,
• Ponudbeni list,
• Troškovnik,
• Zapisnik o otvaranju i pregledu ponuda,
• Odluka o odabiru,
• Odluka o poništenju
Kroz aplikaciju omogućeno je:
• Jednostavno kreiranje planova nabave, praćenje izvršenja i upravljanje izmjenama plana nabave,
• Priprema, provedba i izvršenje svih postupaka jednostavne nabave,
• Jednostavno praćenje svih aspekata javne nabave i kreiranje svih vrsta izvještaja,
• Praćenje i upravljanje izvršenjem svih ugovora i narudžbenica te ocjenjivanje ponuditelja,
• Generiranje svih potrebnih statističkih izvješća i registra ugovora,
• Kreiranje tri vrste narudžbenica (male, samostalne i povezane),
• Kreiranje tri vrste ugovora (radovi, robe i usluge),
• Kreiranje tri vrste okvirnih sporazuma (radovi, robe i usluge).
Aplikacija predstavlja spoj dugogodišnjeg iskustva tvrtki Infoart i Temporis savjetovanje u njihovim specijaliziranim područjima, stvarajući partnerstvo u dizajnu i razvoju aplikacije koje daje dodatnu vrijednost njenim mogućnostima.
Više o aplikaciji „Jednostavna nabava“ možete pronaći na www.jednostavna.hr.